logo strony

 

Powstała pierwsza sieć telefonii komórkowej, która wspiera zwierzęta - Viva! Mobile.

Fundacja Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt Viva! - organizacja znana z przeprowadzania interwencji, kampanii informacyjnych oraz edukacji na temat ochrony zwierząt - uruchomiła nową możliwość wspierania swojej działalności. Dzięki firmie Next Mobile stworzono fundacyjną sieć komórkową, z której do 30% wartości rachunków - zależnie od wybranego abonamentu - trafia na cele statutowe fundacji, czyli ochronę zwierząt. Więcej informacji - http://vivamobile.pl

To wyjątkowa możliwość wspierania fundacji. Nie opiera się na darowiznach, ale na korzystaniu z usługi, której obecnie potrzebuje większość osób - abonamentu komórkowego. Użytkownicy mają do wyboru cztery abonamenty głosowe - Miś, Lis, Lew i Delfin oraz dwa internetowe - Dzik i Słoń. Produkty oparte są o infrastrukturę sieci Plus, więc nie odbiegają jakością usług od największych telefonii komórkowych. Najtańszy abonament MIŚ kosztuje zaledwie 19,99 zł brutto miesięcznie.
 
Cezary Wyszyński - prezes fundacji - wierzy w powodzenie projektu: Własna sieć komórkowa to nowatorski pomysł, ale ufam, że się powiedzie. Już od wielu lat telefony komórkowe stanowią podstawę komunikacji. Wierzę w ten projekt, ale czy będzie on w przyszłości filarem pozyskiwania przez nas środków, to okaże się po pierwszych miesiącach od wprowadzenia oferty na rynek. Prezes dodaje: Przy skali naszej działalności, ponad czterech tysiącach zwierząt rocznie pod opieką i niezliczonej liczbie kampanii nasze wydatki są ogromne. Naszym celem jest, żeby Viva! Mobile był jednym z wielu stałych źródeł finansowania działalności fundacji

Druga połowa roku to bardzo pracowity okres działalności fundacji zajmującej się ochroną zwierząt. To czas intensywnej kampanii dotyczącej chowu zwierząt na futra, sprzedaży karpi czy przygotowania schroniska do zimy. Podejmowane są również kampanie dotyczące niekupowania zwierząt na prezent oraz niekorzystania z fajerwerków. Wszystkie te działania wymagają środków, a Viva! Mobile ma za zadanie pomóc je zdobyć.

Marta Mroczkowska - brand manager Next Mobile - mówi o powodach nawiązania współpracy z fundacją:
Naszą główną motywacją podjęcia współpracy była przede wszystkim chęć stworzenia wspólnie innowacyjnej sieci komórkowej dla organizacji non profit, która byłaby stałym źródłem przychodu, a co za tym idzie - stałym wsparciem dla Fundacji. Chcemy przez tę współpracę pokazać, że trzeba pomagać. Mamy nadzieję, że dostrzeżone zostaną również profity, jakie może przynieść posiadanie abonamentu "Viva! Mobile" - oprócz rozmów, SMS-ów, MMS-ów bez limitu w kraju, w ofercie są różnorodne pakiety internetu oraz karty internetu mobilnego - ale przede wszystkich to pierwsza sieć komórkowa, która naprawdę pomaga zwierzętom!

mi service center in chennai

hp service center chennai

nokia service centre in chennai

sony service center chennai

honor service center in chennai

 

Instagram

 

 

 

Produkty dla wegan i wegatarian